Met een dikke Audi ben je een vette patser!
2015/06/05
door Bas
in
NIEUW,
NIEUWS
1. Audi A4
2. Audi A5
3. Opel Insignia
4. Skoda Octavia
5. Volvo S60
2. Fiat Panda
3. Kia Picanto
4. Nissan Micra
5. Volkswagen Up!
Wil je graag carrière maken en streef je ernaar dat grote bedrijven jouw klant worden? Dan is het absolute noodzaak een auto te kopen waarmee je dat uitstraalt. Mensen laten met een dikke Audi of BMW zien dat het goed met hun gaat en dat straalt vertrouwen uit. Zit je in de creatieve sector, dan kan zo’n dure patserbak als een Audi je flink tegen werken.
Dat een type auto een teken van macht en welvaart is, wisten we al. Maar wist je ook dat het hebben van succes niet te maken heeft met hard werken, veel geld of looks? Het gaat allemaal om je auto!
Erwin Wijman laat in zijn nieuwe boek, ‘Succes met je grote auto’, zien wat voor auto je moet rijden om vooruit te komen in je leven, werk, liefde en in de straat. De autokeuze kan dus je succes maken of breken. Voor de een ben je in een zwarte Audi A4 een patser, terwijl een ander je niet serieus neemt. Omdat je moet beseffen dat succes met je grote auto ook vaak succes met je kleine auto is, hebben wij voor jou de top vijf grote auto’s en de top vijf kleine auto’s samengesteld met de minste CO2 uitstoot.
Top vijf grote auto’s
1. Audi A4
2. Audi A5
3. Opel Insignia
4. Skoda Octavia
5. Volvo S60
Top vijf kleine auto’s
1. Fiat 5002. Fiat Panda
3. Kia Picanto
4. Nissan Micra
5. Volkswagen Up!
Wat doen auto’s met mensen?
Twee jaar geleden bracht de autopsychosocioloog ook al een boek uit genaamd ‘Wat je rijdt ben je zelf’. Ging dat boek over het kuddegedrag van autokopers, dit boek laat juist zien hoe wij ons willen onderscheiden met onze auto’s. Een 304 pagina tellend autoboek vol humor en tegelijkertijd een kritische sociaal-maatschappelijke zedenschets over wat auto’s doen met mensen en mensen met auto’s. En vooral: mensen onderling.Een grote auto kan zich tegen je keren
Ook nu blijkt wel weer dat het pronken met statussymbolen als auto’s niet altijd werkt. Het gaat er namelijk om wat je wilt bereiken en bij wie. Wil je serieus genomen worden door je baas of door je klanten?Wil je graag carrière maken en streef je ernaar dat grote bedrijven jouw klant worden? Dan is het absolute noodzaak een auto te kopen waarmee je dat uitstraalt. Mensen laten met een dikke Audi of BMW zien dat het goed met hun gaat en dat straalt vertrouwen uit. Zit je in de creatieve sector, dan kan zo’n dure patserbak als een Audi je flink tegen werken.