Advertorial: Reis naar het onbekende met Honda
Als we nooit durven om de onbekende weg in te slaan, hoe komen we dan tot iets nieuw? Dat is wat de Honda-ingenieurs hebben geleerd bij de ontwikkeling van de nieuwe Civic.
Want voor vooruitgang is het noodzakelijk om in het grote onbekende diepe te duiken. Ontwikkeling volgens de begane paden zal nooit leiden tot iets nieuws of innovatief.
Daarom hebben de ingenieurs van de nieuwe, verbeterde Honda Civic een reis moeten maken naar 'het onbekende'. Onze campagne vertelt dit verhaal en laat de gebruikers door een interactieve ervaring leren van de lessen van de ingenieurs, die ze tegenkwamen op weg naar de verbeterde Civic.
In de 360 graden video's zien we de nieuwe Civic ronddraaien in onze Honda-ruimte, zwevend door wolken en verschillende texturen. Dit vertoont een glimp van de volle verschijning. Daarna volgen we de rode draad in de campagne die de reis van de ingenieurs vertegenwoordigt. Zo kunnen we al onze verschillende product points laten zien.